Merhaba anneler gebelikte şeker çıkanlar neler yaptınız biraz öneri verebilirmisiniz doktorum diyetiseyene gitmene gerek yok dedi pirinç makarna beyaz ekmek tüketme dedi ben dikkat ediyorum ama evde kendim ölçüm yapıyorum tokluk şekerim 180-200 arası çıkıyor sofradan yarı aç kalkıyorum ve psikolojim alt üst oldu ağzıma tatlıyı bırak meyve bile almıyorum ekşi elma ve greyfurt tüketiyorum ne yapıcağımı şaşırdım ilk gebeliğim ve aşırı korkuyorum