Kizlar Ablam 5 yildir bebek istiyor ve Gecen hafta pazartesi idrarda var cikti kan verdi Beta 9 cikti 1 hafta sonra bir daha ver yeni olabilir denildi bugun kan vericekti alttan lekeler koyu kanamalar olmus acile gitmis Alttan muayne edip kese yok demisler kan tahlilinde Beta 312 cikmis sizde yasadiniz mi yada ne olmus olabilir bilgisi olan var mi doktor kese gozukmuyor dis gebelik olabilir demis ama zaten tahminim bebegi 2 haftalik anca vardi