elanur-1125 Kızlar ben şuan 32 haftaligim doğum dan sonra 40 gün kanama olur vs dediler bunun için siz hangi marka bez tercih ediyorsunuz ve nerden alabilirim ilk gebeliğim yardımcı olursanız sevinirim 🐥
minik_koala_ve_annesi elanur-1125 herkeste ayni degil canim depend kullandim hastanede falan eve gelince normal regl kanamasi gibi olsu orkid kullandim 10 gun sonra kahverengi leke gibi geldi bitti yani 40 gun kanamasi olan da var olmayanda var ama orkid gece is goruyor kanama azalinca
_peritozu elanur-1125 sadece hastaneden cıkana kadar 2 gün o büyük bezden kullandım evde normal orkid taktım
KahvekolikHemsire Ben de dpend kullandım 3 gün mümkünse büyük beden alın , sonrasında lohusa kilodu ile normal ped devam ediyorum. Öyle aman aman bi kanama olmuyor günden güne azalıyor
Tugbakose-24 Depend cok kullanışlı. Kılot gıymeye bıle gerek yok. Bn 40 gun boyınca kullandm okadar rahatkı🥰
1263_ Ben de sezeryan doğum yaptım 5. Günüm hala depend takıyorum büyük kolaylık 1 paket alsanız yeter
Haticelisa 1263_ bende depend kullanamadim normal ped taktirdi hemsireler sezeryan yarasina geldigi icin depend