doramomss instagramda bi doktorun videosunu izledim 12.haftaya kadar sırt üstü yüz üstü yayılabilirmiş, 16.haftadan sonra sırt üstü yatılmazsa iyi olurmuş ve karnımız çıkana kadar yüz üstü yatabilirmişiz, sürekli sola yatmayı 36. Haftadan sonra öneriyorlarmış. Bem şuan 24 haftalığım sürekli sağ sol dönüp yatıyorum illaki sola yatacam diye şartlandırmadım kendimi zaten sırt üstü uyuyan biri değildim şimdi arada sırt üstü yatıyorum bebişimin hareketlerini izlemek daha iyi hissetmek için :) ama sizin 10.haftada bebek hareketi hissetmeniz için erken sanki 🤷🏻♀️