Mervekrblt devlet hastanesi ve araştırma Hastanesi'nde doktorlar doğuma girmez bu anormal bir durum değil. Özelde bile her doktor girmeyebiliyor. Evet kimsenin kimseyi azarlamaya hakkı yok herkes hakkını savunsun ama bir de ebe olduğunu düşün nefes al diyorsun almıyor şöyle yaparsan daha kolay olacak diyor gebe bağırmaya devam ediyor hiç bir sözünü dinlemiyor bazen onları da çileden çıkaran olaylar oluyor bizzat olayı bilmediğimiz için önyargılı yaklaşmak doğru olmaz. Sadece devlet hastanelerine kulaktan kulağa efsaneler dolaşıp büyüye büyüye yayıldığı için önyargı oluşuyor. Dediğim gibi Allah iyi insanlarla karşılaştırsn ister özel ister devlet ..