Bugün doktorumuza gittik.Bayagı ağrılarım artmıştı kuyruk sokumum ağrıyordu doktora gidince muayane yapalım dedi simir testi kültür testi aldı birde kuyruk kemiğim kırıldımı diye baktı açmışken çatı muayaneside yapayım dedi onuda olduk😀😀inanın hiç acımadı sadece büyük tuvaletim geliyormuş gibi oldu baskı hissettim o kadar hiç korkmayın:))doktor ağrı eşiğimin yüksek olduğunuda söyledi tabi 24+5 im bu arada