Ervaninannesiii 22+6 haftaligim bende canim magosit kullaniyorum bende memnunum şükür suanlik agriyla ilgili sıkıntım yok cok agrin olursa günde 2 tane al ama mecbur kalmadikca icme 2 tanede ishal yapiyo dedi .. Bende genelde maden suyu iciyorum gunde bitane ondada magnezyum varya iyi geliyo aklinda olsun ..