Kiraz19 ben devlette yapacagim cunku yasadigim yerde bir tane ozel var tek doktor var orda oda sadece sezeryan yapiyor 1 saat uzakta hastane ve ben ilk olarak normal dusunuyorum direk sezeryan dusunmuyorum. gittigim devlet hastanesinde de cok fazla tanidik var o yuzden sorun yasiycagimi dusunmuyorum