Yeniheyecanlar25 Merhaba arkadaşlar. Kuzenim şeker yükleme testindeki içeceği içmek istemedi ve doktoru da o zaman baklava ye dedi. Şeker değerlerini öyle ölçtüler. Aranızda böyle bir şey yaptıran var mı?
Asyabuse Ay bileydim bende öyle derdim ye deseler 1kg yerdim 😂😂 aç açına tatlı içmek ıyk ama tatlı yerdim yaa bayramlarda da kahvaltıdan önce baklava yiyen biriyim zaten😂
hemsireacemianne Yeniheyecanlar25 şeker yiklemesinde içtiğimiz şeyde aslında serbet 😅 burda önemli olan gramı tutturmak o yüzden doktor iç derse icicez Ben doktoruma bu fikri sunmustum bana gram ayarlamada zorlanabiliriz iceceginicmen daha sağlıklı olur dedi o yüzden ben baklava yemicem içeceği icicem ☺️☺️