Mucizemses Geçmiş olsun öncelikle , Genetik test yaptık ,pıhtı testi yaptık ,rahim filmi çekildik hepsi temiz çıktı çok şükür benim ilk iki gebeliğim kürtajla sonlandı. Pıhtılaşma olmamasina rağmen iğne kullanıyorum doktorum bir kere doğur ikincide iğne vermeyeceğim pıhtı olmadığı için dedi . Sizin ilk gebelik sağlıklı ilerleyip sonrakilerin böyle olması da garip geldi ama yaşayan anneler var belki de ilk gebeliginizde sağlıklı gen denk geldiği için süreciniz sağlıklı ilerledi . Genetik ve pıhtı testi yapın tedbiren rahim filmi de çekilebilir siniz rahimdeki şekilsel bozukluklardan da kaynaklanabilir demişti doktorum bana ama bende hiçbir şey yoktu Takdiri ilahi ,inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız