Hissedemezsin imkansız diyenler gerçekten herhalde vücutlarını tanımıyor çoğu da hamilelikte bağırsak hareketlerini hissediyor heralde. Ben 12. Haftada elektrik çarpması gibi hissetmeye başlamıştım 14. Haftada kasıkta toplanma oluyordu ve doktorum vücudunu tanıyan ve takip eden her kadın erken haftalarda hissedebilir. Bu imkansız değil demişti canım.