Bugün hastaneye kontrole gittim hiç sancım yok açılmam da yok yarın tam 41 haftalık oluyorum doktor yatış verdi suniyle doğum başlatılacak kafamı karıştıran bir çevrem var kendi sancını bekle diyorlar beni korkutuyorlar ne yapıcam bilmiyorum çok zorlanırsın diyorlar allahım korkuyorum