Umuthepvarr Kızlar gelişim geriliginden dolayı yarın 37+3 te sezeryana giricem dua edin ne olur korkuyorum daha beklemiyordum
Karabiberimm Umuthepvarr Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın canım hiç korkma bol bol İnşirah oku içini ferah tut herşey onun sağlığı için. Demek ki daha fazla bekleyemezmiş, yavruna kavuşacaksın böyle düşün ☺️