[silindi] bebeğime hazırlık yapmaya başlamaya karar verdim. Araştırma yapmadan da almak istemiyorum bebek giyim, bakım, mama, bebek arabası kısacası bebek ürünlerinde hangi markaları tercih ettiniz acaba hem uygun hem kaliteli instgram sayfaları var mı?
Melek_26942694 [silindi] yatak olarak park yatak yoyoko sectim.Bakim mustela ürünleri Chiggo makas tarak seti.Biberon aventin cam olani emzikde aventi tercih ettim. Giyim karisik oldu e bebek hm lc waikiki.Araba daha almadim ama buyuk ihtimal joie marka ola bilir 😊
Gulsengulsen [silindi] lcw kaliteli ve uygun e bebek de öyle. Giysilerde pamuklu olmalarına dikkat ediyorum bir de çok renkli almamaya çalışıyorum boyadan ötürü ama lcw zararlı boya kullanmıyor diye biliyorum. Ebebekten arabasını pusetini park yatağını aldım. Chakra da çok iyi marka olarak carters da ama pahalılar. Plastik ürünlerde bpa sız ürünleri aldım. Biberon küvet vs. Bunları da zaten e bebekte bulabilirsin. Uygulamaları indirirseniz indirimleri takip edebilirsiniz sürekli bi indirim oluyor.
denizarenmom [silindi] https://ty.gl/yvtb3r7ixt bu trendyol koleksiyonumda ki her seyi aldim onun disinda e bebek, lcwden de alisveris yaptim
minik_koala_ve_annesi [silindi] araba baby care 310 travel cok menmunum. Besik ise kademeli ahsap besik aldim menmunum. Kiayafet panco kitikate. Mama aptamil kullaniyorum sorun yasamadim. Biberon lansinoh ve nuk aldim emzik de nuk.sampuan sebamed yeni dogan yag ise zeytin yag kullaniyorum her banyo sonrasi mis gibi oluyor ya da bepanthol onarici bebek bakim kremi kullaniyorum. Tarak internetten ahsap ismine ozel. Deterjan ise dalin aldim ya da baby me kullaniyorum menmunum. Telsiz motorala aldim cok iyi en ufak sesi bile veriyor, bez molfix kullaniyorum aklima gelen bunlar🥰
Melek_26942694 [silindi] aynen ben cogu seyi indirimlerde aldim yavas yavas sizde ogle yaparsaniz daha rahat olur kafanizda karismaz🙂
[silindi] Gulsengulsen ebebek ürünlerini tavsiye eden çok haftasonu gidip bakmayı düşünüyorum uygulamadan da takip edim
[silindi] minik_koala_ve_annesi bakım bu markalara da acaba her bebek her markayı kullanabiliyo mu yenidoğan damak emzikler fln oluyo hangisini alsam mi
minik_koala_ve_annesi [silindi] ucu yuvarlak emzik alacaksan oioi al canim ya da avent al benim oglum kuvozde kaldi emmesi guclensin diye bu iki markayi veriyolardi tutuyordu eve gelince nuk verdim ben onuda tutuyo wee de tutuyo