Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim, devlet Hastanesi’ne gidiyorum bı kaç haftadır bebeğin boyunda kısalık vardi, cücelik vs olabilir dediler hep. Başıda büyük dediler.
Bugün özelde bı perinatoloji uzmanına gittim, başinin normal olduğunu ancak gelişme geriliği olduğundan bahsetti, aynı zamanda suyumda azalma varmış. Bugüne kadar hiç bahsedilmemisti. Böyle giderse 37.haftada bebeğin sezeryan ile alınması gerektiğini söyledi. Kafam karıştı napacagimi bilmiyorum. ☹️