Bende sezeryan oldum, belimden vurulan iğneyi anlamadım bile birde devlette mecburi sezeryan oldum yani, ebe biraz sabit kalmama yardımcı oldu derin nefes al dedi ve anlamadım vurmuştu zaten 5 6 saniyelik bir olay siz öyle şeyleri bence düşünmeyin, bende çok strestli girdim tansiyon hastasıyım zaten birden bütün olumsuzlukları düşündüm o an tansiyonum 19 a fırladı beni komple bayıltmak zorunda kaldılar ne bebeğimin ağladığını duydum ne gördüm mesela şuan da hamileyim ama asla hiç bir olumsuzluğu aklıma getirmeyeceğim, lütfen sizde getirmeyin 🫶🏻