Meltems53 Kızlar bez konusunda çok kararsızım stok yapmak istiyorum ama henüz karar veremedim. Sleepy hem diğerlerine göre daha uygun hemde hakkında çok kötü şeyler duymadığım bir marka siz hangi markayı tercih ettiniz sleepy kullananlar nasıl bir bez sizce?
Hulus Meltems53 biz sleepy natürel kullanıyoruz memnunuz ama stok yapmanizi onermem bebeginize iyi gelmeyebilir
Sinemkaya43 Meltems53 önceden slepy natürel kullanıyordum gayet memnundum.slepy extrayı denemek istedim çok ince dışarı taşırıyor
SuperMom3 Meltems53 5 numaraya kadar kullandım gayet güzeldi ama 5 den sonra sızdırmaya başladı o yüzden değiştirdim
Hallerimvarbenim Meltems53 Bende bugün slepy naturel aldım canım ama bir paket aldım önce denemeyi düşünüyorum her bebeğin cildi farklı oluyorsun