Ya kızlar belim bu kadar ağrımıyordu ne zamanki bu 30. Haftanın içine girdim ara ara o kadar çok belime ağrı giriyor ki, korkuyorum ya. Kendimi taşımakta zorlanıyorum😥 sizde de oluyor mu böyle ani bel ağrıları sızlıyor çok farklı bir şey ya normal mi bu bilemedim bir de aniden bu haftanın içinde olması korkutuyor beni :(