Kızlar bebeğim 20 günlük elimde artık heryerde kullanılan temassız atesolcer var.2 gündür ateşi varmış gibi geldi ve ölçümü onunla yaptım koltuk altı ve boynu 38-38.5 geliyordu alnı 36.5-37 gibi korktum ve doktora götürdüm orda 38 çıktı ve normal dediler ateşine koltukaltindan kan aldılar değerler temiz çıktı hicbirsey vermeden eve yolladılar içimiz rahat etmedi dün özel hastane de çocuk doktoruna gittim oda normal dedi ama bu yeni atesolcerlerde bebegin hicbirsekilde koltukaltindan ateşinin olculmeyecegini sadece şakaktan ölçüm doğru olduğunu söyledi bir sürü aklınıza gelebilecek her testi yaptı ve temiz çıktı ona göre de ateş yoktu boğazına kulağına hatta popodan bile baktı. Evin derecesi 22 derece üstünde bir zibin var altında ayaklı alt var başka birsey yok yani bu temassız atesolcerle hala boynu 38 geliyor alnı 36.5 feln ben anlamadım hersey yolunda emmesinde bir problem yok halsizligi yok sadece koltuk altı boynu feln sıcak