Elif25 Kızlar ben 15 haftalık hamileyim. Afedersiniz Ama son 1 haftadır vajinamda iğne batar gibi bi agrı var. Bazen ayaga kalkmakda yürümekde zorluk çekiyorum. Benim gibi olan varmı aranızda doktorunuz ne dedi ?
Selinpol Elif25 ben şuan 21 haftalığım 14-15te başlamıştı hala ara ara devam ediyo doktorum rahim büyümesinden olduğunu korkulacak bişey olmadığını söyledi idrarını tutma gelir gelmez yap o da çok etkiliyor canım
Yalinn8 Elif25 basindan beri siddetli ya da hafif bana da olur, simdi 18 iz hala arada oluyor, batma oluyor bazen karın bazen kasik agrisi, ben de rahmin buyumesinden ve baglarin gerilmesinden kaynakli oldugu konusunda bilgilendirildim
Elif25 Selinpol ben yurtdışında yaşıyorum acile gitsem bişey yapmadan yolluyolar doktor randevumda önümüzdeki hafta o yüzden çok teleştayım.
Selinpol Elif25 telaşlanma canım zaten allah korusun kötü bir durum olsa kanama falan da olur normal ağrılarmış bunlar düşündükçe daha da çok ağrıyı hissediyorsun takma kafana allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊
Nesimee Ben 34 haftalık oldum bugün ama benim de var canım iki haftadır ve baya şiddetli vajinamda ve bacaklarımın ek yerinde yatırmıyor kaldırmıyor yürütmüyor baya fena haftaua randevum var soracağım bende korkuyorumda
Selinpol Nesimee sizin maşallah gün de yaklaşmış artık bayağ büyümekten Doğumun yakınlığından oluyor olabilir sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😊