sumeyraacyg Arkadaşlar bugün 7+3 haftalık oldum idrarımın rengi ve kokusu haricinde ne mide bulantısı halsizlik vs hiçbir belirtim yok hamile gibi değilim, keseyi gördük kalp atışını duymaya gideceğiz haftaya, benim gibi olanlar var mı ??