Kizlar merhaba 35+3 günluk cift kese bir kiz bir erkek hamileyim🫶🏻 bu gun drma gitdim dogumu konustuk allahin izniyle 2ocaga planladik ilk kizimda 2ocak dogumlu oldugu icin tercihim o gunden yanaydi😍insallah dayanirlar 2haftamiz kaldi🙏🏻 ve birde simdiye kadar kilolari 50-60gram farkla bir hafta geriden geldi ikisininde dr gayet normal dedi ikizlerde haftasina gore az olmasi bir hafta normalmis ama bu gun ikisinin arasindaki fark 200gr cikmis 2haftaya toparlayacagiji sanmiyorum zayif olacaginin ama sen agirlikli protein olarak beslen dedi muz sut falan yiyorum dedim ama bos onlar dedi onemli olan balik tavuk sut ve yumurta dedi bende sadece yumurtayi sevmem ama digerlerini duzenli olarak haftada bir kac kez yedim hatda ekmeyi azaltdim baya yiye bilmek icin daha cok