Kubra1414 ozley 5+6 haftalık bebeğim ama doktor kalbi çok yavaş atıyor dedi sizce normal mi ?çok korkuyorum
ozley Kubra1414 daha yeni atmaya başladı kalbi çok normal. Bana yavaş yavaş canlanacak demişti doktorum. Sonra hafif bir akıntım olmuştu tam 8 haftalıkken gittim doktora. Gümbür gümbür daha net duymuştuk😊
Asyabuse nurs2103 4+0da 166 4+2 de 471 4+4te 1024tü yani normal seyreden bi artışım vardı ama ikizlere hamileyim doktorum bu bi kriter değil demişti