23+6 haftalık hamileyim sağlık sektöründe çalışıyorum doktor sekreteriyim çalıştığım iş yeri yılbaşından sonra beni işten çıkartacağını söyledi nedenini sorduğumda öyle karar verdik diyip konuyu kapattılar sgk ya sordum istersen 9 aylık hamile ol yine çıkartabilir dedi.32 haftama kadar idare etmelerimi söyledim idare edemeyeceklerini olumsuz olduğunun yanıtını aldım. Şimdi size şunu sormak istiyorum beni bu haldeyken mağdur etmeye hakkımı elimden almaya kalkan isteyenlere karşı ben kendi hakkımı aramak istiyorum doktorum ile konuşup heyet raporu almayı düşünüyorum 32 haftama kadar 32 haftadan sonra çalışamaz raporu almayı düşünüyorum bu şekilde yapsam rapor paramı ve doğum paramı alabilir miyim bilgisi olan var mı doğumdan sonrada işçi mahkemesine gidip işe geri dönüş şikayetinde bulunup paramı almak istiyorum