Aleynaerayy22 Yarın 36+5 iz vee oğluşumu görmeye gidicezz bakalım kaç kg olmuş çok heyecanlıyım çatı muayeneside olucam şunu yap daha rahat geçer dediğiniz bisey varsa yaparimm başka kimler görecek bebişini 🤰
emirtosveannesi Aleynaerayy22 kendini asla kasma tamamen kaşlarını gevşet ozaman hiç canın acımaz çatı muayenesinde
Suelifemir Aleynaerayy22 bizimde yarın görüş günümüz 31+2 mühtemelen nst bağlanıcam hiç sevmiyorum nst yi kilosunu çok merak ediyorum 🤗
Mustafayigitvebeytugannesi Aleynaerayy22 Bende yarın gidicem inşallah cinsiyet değişmiştir diye 😂😂😂 20+3 haftalığız.
Aleynaerayy22 _almirasmom ayy hadi bakalım güzel haberlerini alırsın insallah bebisininn ☺️ nst ye seni 2 hafta önceden sokuyo galiba beni 32 de almıştı her doktor farklı mı yapıyor acaba
_almirasmom Aleynaerayy22 ya galıba canım her doktor farklı yapıyo ama ben 31 de gıtmeyı dusunuyorum banada 30 cok erken gelıo 🙏
Aleynaerayy22 Suelifemir ya bende nst yi seviyorum uzanıyorsun kalp atışını dinliyorsun çok güzel 😂 ama gecen 2. Kez baglandigimda sıkıldım artık bacağıma kramp girmeye başladı bide uzanmaktan hep
Aleynaerayy22 Mustafayigitvebeytugannesi cinsiyeti ne dedi ki doktor 🤣🤣 kız istiyorsun galiba canım erkek dediyse yanılma payı çok düşük oluyo ya
Mustafayigitvebeytugannesi Aleynaerayy22 ne desin hepsinde aynı doktora gittiğim için üçüncü oğlusun geliyor dedi 😂😂 o an bi şok yaşattı bana.
Aleynaerayy22 Mustafayigitvebeytugannesi Oo masallah hayırlısıyla gelsin annesi yapcak bisey yok 😂 bende kız bekliyodum ilk zamanlar ama oğluşum geliyor eşim 3 erkek kardeş baba tarafına çekmiş genler sanırım 🤣
Eren_umay2 Aleynaerayy22 30+1 haftalıgım en son cuma günüydü görüş günümüz ilk nst ye girdim şükür şancı falan çıkmadı. 1 kilo 560 gr olmuşuz🙈💕 2 veya 4 hafta sonra tekrar gel dedi doktorum😌
Aleynaerayy22 Eren_umay2 bir sorununuz yoksa 4 hafta sonra da gidebilirsin canımm zaten 35 de gel dicek büyük ihtimalle sonrasında
Eren_umay2 Aleynaerayy22 aynen canm yoğun enfeksiyon varmış onun içinde antibiyotik verdi kullanıyorum ağrım falan kalmadı hiçbir sıkıntım çıkmazsa 4 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum 😌❤
Aleynaerayy22 Mustafayigitvebeytugannesi kız olur inş bidahakine 😂 benimde boyle giderse erkek soyu olabilir
Mustafayigitvebeytugannesi Aleynaerayy22 saten bu gidişle dördüncü de olur benim beşinci de kızı bulana kdar devam 😂😂😂😂 doktor bana daha çocuk doğmadan diyor seneye kaldı artık kız hayalin diye 😂😂😂😂😂 senin ilk mi.
Aleynaerayy22 Mustafayigitvebeytugannesi benim ilk canım evet 😂😂 ay Allah seni ne etmesin 5. Yi bulur diyor 🤣🤣🤣🤣 bu sene bide erkekk senesi seneye kız diyorlar dene şansını hahaha 😂