Dilekkdgn Son yarım saattir bir solda bir sağda bir şey toplanıyor gibi sağa sola çekiyorlar gibi gerilme var 16 haftalık hamileyim.İçeride bir şeyler oluyor ama ne anlayamadım endişelenmeye başladım,ilk gebeliğim ne neyin nesi bilmiyorum
ceylangokce_05 Dilekkdgn bende 17.haftamdayim kasilmalarim ve sancilarim var ultrasonda da görüyor doktorum düşük tehlikesi olabilir dedi 2 tane progestan iğne yaptı 2 gündür kasilma yok dinlendim Bi kaç gün bilmiyorum sonuç ne olur
Dilekkdgn Tubatgn Merhaba bebek kasılıyor ne demek? Magnezyum kullanmıyorum,multivitamin ve demir kullanıyorum 😔
Tubatgn Dilekkdgn Bebeğiniz bir yerde toplanıyor. Doktorunuza söyleyin. Bütün ihtimalle magnezyum takviyesini de ekleyecektir 🥰
Cagla1750 Ben 26. Haftamdayım bendede gün içerisinde 22-25 kez oluyor neredeyse bu durum . Bebek hareketi sanıyordum ama doktor bana rahmin düzensiz kasılması dedi . Korkutmayım sizi ama doktor kontrolüne gittiğinizde bu şikayetinizi dile getirin ona göre ilaç düzenlemesi yapar bende erken doğum belirtisi olabilir dedi magnezyum ve başka bir ilaç daha verdi . Yorulmayın uzanın sürekli
Dilekkdgn Cagla1750 Ay yorumunuzu görünce çok korktum direkt doktoruma yazdım 😔 günde 3-4 kere normal fazla olursa erken rahim kasılması diyoruz takip et dediğim gibi olursa gel dedi bakalım umarım öyle olmaz
Dilekkdgn Tubatgn Evet şimdi yazdım doktoruma takip et 3-4 ü geçerse gel dedi bakalım 🥲 teşekkür ederim
Karman34 Dilekkdgn bendede 19. Haftada başlamıştı ilk zamanlar günde 3-4 kez yapıyordu 23.haftadayım daha önce gittim doktorum nst çekmişti temiz çıkmıştı dinlen vakalım belki yorgunluktan olmuştur demişti bi kaç gün önce gene gittim saydım günde 26 kez yaptı onu söyleyince gene nst ye bağladı 2 düzensiz sancı çıktı ilaca başladık bizde bazen böyle ufak şeyler zamanla büyüyor önden tedbir almak lazım
Dilekkdgn Karman34 Geçmiş olsun 😔 ben de takip edeceğim bakalım umarım artmaz,9 gün sonra kontrolüm var takipte kalayım.Ne ilacı peki o? Neden böyle oluyormuş
Karman34 Dilekkdgn sebebi yok bebişin erken gelme isteği 😂 daha sonrada ileri haftalarda rahim ağzı kısalmasında sebep oluyormuş progestan erken doğum önleyici bir ilaç tabi bu durum bende böyle her gebelik kendine özeldir sizde de böyle birşey çıkacak diye bir durum yok daha önce açtığım posta hafif olarak doğuma kadar bu durumu yaşayan çok arkadaş vardı siz takibini yapın kaç defa olduğunu not alın günden güne artıyor mu sabit mi
Dilekkdgn ceylangokce_05 Geçmiş olsun umarım geçmiştir,inşallah benim de devam etmez.Devam ederse gideceğim
Dilekkdgn Karman34 Ayy Allahım çok gerildim ya inşallah öyle şeyler yaşamam.Size de çok geçmiş olsun 💐
Karman34 Dilekkdgn teşekkür ederim iyi düşünün iyi olsun dediğim gibi herkeste aynısı olucak diye birşey yok 🙏🏻