EmineDefneGokce Beyzaaaa60 çok yüksek değil haftana göre canım 7 bindi 4+3 giib benim Ama olabilir neden olmasın genetikte varsa özellikle . Betayla anlaşılmaz 😍
prensannesii_ Beyzaaaa60 benim daha yüksekti canim 17binlerdeydi ama tekti belanın 2 kattan daha fazla artmasında heralde ikiden suphepeniyorlar oyle birseyler vardi yanlış hatrlamiyrsm