Reyyosmom Kızlar 3 tane test yaptım farklı günlerde üçüde silik çizgi çıktı şimdi 6 gün varken yaptım hiç bişey çıkmadı ? Böyle yaşayıpta hamile kalan var mı ? Kan testine gidicem ama yinede umutlanmak istiyorum