yanlisanlamaama Cerenkh dün benim de oldu tansiyonumu ölçtüm düşük çıktı şaşırmadım zaten sürekli düşüyor 🥲 tansiyonunuzu ölçün bu durumlarda
yenibebekannesi_ Bugün benimde oldu, doktoruma sorduğumda normal olduğunu bir sıkıntı olmadığını ve bebeğe zarar vermeyeceğini söyledi,inşallah seninde bişeyin yoktur