iremipek Busraozturk05 Canım ben 5+5 biliyodum ultrason da 5+1 de göründü kese şükür🙏🏻 2 hafta sonra kalp atışı için gün verdi inşallah onu da duyarız sıkıntısız şeklde🙏🏻
Nurdo Bir hafta daha durursan bildiğim kadarıyla 6 haftalıkken kalbide dinleniyor bende Cuma’ya kadar sabrediyorum ☺️
iremipek Nurdo Hayır sıkıntı yoksa bakmıyo benim göründü kese küçücük şayet istersen alttan da bakalım ama pek rahatsız etmek istemiyorum ben gördüm keseyi dedi
Seda0660 Bende öğrendiğimde 4-5 haftalıktı ultrasonda görünmedi kanda çıktı 2 hafta sonra gel ultrasonda bakalım dedi doktor önümüzdeki hafta gidecem inşallah 😍