Edayasar 39+5 iz bir hafta önce nişanım geldi ara ara sancilarda var ama şiddetli değil adet ağrısı gibi. Ne zaman gelir böyle olan var mı acaba. Nişan geldikten sonra çoğu kişi doğum yapıyormuş bizim bir hafta oldu daha gelemeye niyeti yok oğlanın 😌