ftmnr_ttkya Haftamız kızlar ama sol Karin baslangicimda agri ve uyuşma oluyor ilk defa bu kadar uzun sürdü ağrı sizce neden olabilir ya da çözümü nedir
Ikra33 ftmnr_ttkya bende oldu doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu aldu ilaç kullandım şuanda geçti. Yoksa yürüdüğümde de agriyordu