Merhaba arkadaşlar sabah gidip tekrar kan verdim sonuçlar çıktı dün 608di bugün 666 çıktı doktor en az 1000 olması gerekti ağrın kanaman var mı diye sordu yok dedim iyi olduğun için sana bi gün vereyim yarın tekrar gel eğer yine yükselmemişse dış gebeliktir dedi çok kötüyüm ikincide böyle olmadın lütfen dua edin bana