Iremfasl_ 20+3 haftalık olduk kızlar aynı haftalarda olanlar kimler neler yaşıyorsunuz hareketlerini hissediyor musunuz? 💙🧸🤰🏼
denizarenmom Iremfasl_ 41i doldurursak tahmini dogum 3 nisan🙆♀️ o kadar bekler mi bizim kiz bilmem hareketleri de masallah artik sert 25+0iz🫶
Mustafayigitvebeytugannesi Iremfasl_ Aaaa aynıyız kız bende 20+3 hiç hissetmedim hareket daha. Sen hissediyo musun cinsiyetin belli mi gerçi kızdır benden başka Mayıs’ta kimin doğum yapacağıni gorduysem kızı oluyor bir benm erkek 😂😂
323832 Iremfasl_ 21+5 olduk allah nasip ederse nisan 10 gibi doğum sezaryen olacagim 2.gebeligim oldugu icin 16.haftada hissetmeye basladim simdi artik daha netlesti
Iremfasl_ Mustafayigitvebeytugannesi Benimde erkek 🤭 ben hissediyorum hareketlerini baya baya ilk hamileliğim bide😊
efeduru Mustafayigitvebeytugannesi benimde erkek bizde 21 haftadayiz saglikla gelsinler ben hissediyorum hareket ya 😍
tazecikannee Ben 23+4 teyim Nisan ortasına denk geliyor doğumum Allah nasip ederse ilk gebeliğim hareketlerini hissediyorum çok güzel bir his He bu arada Kızçem olucak sizin cinsiyet belli mi 🥰
Iremfasl_ tazecikannee Cinsiyetimiz erkek💙 rabbim sağ sağlim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah bende hissediyorum hareketleri inanılmaz bi duygu gerçekten 🤭
Gorkim Sevvl maşallah bizde 22 içindeyiz bu hafta bnmde kızlarım kıpır kıpır maşallahları var sağlıklı olsunlarda yavrular🧿 bana doktorum 9 nisan diyor
Iremfasl_ busraninprofili Allah yardımcın olsun benim hamilelik sürecimde hiç bulantım olmadı diyebilirim, fakat bu aralar mide yanması yaşıyorum saçları çıkıyor diyor büyüklerimiz o yüzden oluyormuş sanırım ama bilmiyorum🤷🏼♀️ hakkımızda hayırlısı olsun bir an evvel kavuşalım evlatlarımıza 🤲🏼
Eluf busraninprofili canim bende 18 hafta oldum gecen hafta hisedyorum harketi çok hafif ama bu son bir haftadır hiç birsey hisetmiyom sanki hiç hamile degilm gibi karnımda sivi aldiktan sonra hersey normale dondu anlamqdm bende bugün dr gittm yoktu yarn başka dr gidcem
mirzam04 Bizde 23+5 günlük olduk benim erken doğum riskim var diye serklaj ameliyatı oldum uzanıyorum dinleniyorum zamanında doğarsa Nisan başı sezaryen olacağım inşallah zamanında olur🥰
Iremfasl_ mirzam04 Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin, inşallah zamanında alırsın kucağına Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏼🥰
Mucizem33 Iremfasl_ 17 haftalik olduk cinsiyetimiz erkek ve hic bulanti olmado bazen oluyor ama cok kilo alıyorum 😖
Iremfasl_ Mucizem33 Bende hiç bulantı yaşamadım benimde erkek, kilo verilir takma kafana sakın can boğazdan gelir yee gitsinn👻 lohusa zamanlarında eminimki kilo kalmayacak bizlerde🤭
Sevvl Gorkim sizede maşallah, benim nısanı bulmaz canım 37 hafta en gev alırız dedi oda 20 marta denk geliyor🌺
aliandalina 21+3 selam teyzeleri 28 Nisan doğum tarihi verdi doktorumuz cuma günü detaylı ultrasona giricez kızımı çok merak ediyorum Rabbim hepimize sağlıklı şekilde kucaklarımiza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Iremfasl_ aliandalina Bende cumartesi detaylı ultrasona girdim renkli ultrason fotoğrafı aldık o kadar güzel bir duygu ki tarifsiz bakıp bakıp duruyorum 🥰 amin inşallah Allahım hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏼✨
aliandalina Iremfasl_ kızlar 2. Gebeliğim emzirme döneminde sonra diş çıkarma sonra emekleme yürüme derken kilolar çabuk gidiyor önemli olan onlar sağlıklı olsun aklıma her geleni yiyorum şimdi yemicez de ne zaman yicez sonra hep diyet hep diyet tadını çıkarın 😂