Kubratagram00 Kizlar pijama takımı nerden ve nasıl bişey aldınız kaç tane almak gerekiyo bir de lohusa takımına gerek var mi
Edafmo Kubratagram00 bence lohusa takımı çok çok gereksiz. Hem çok pahalı hemde doğumdan sonra kenara kaldırıp koyuyoruz. Ne. Lcwaikikinin uygulamasından 2 tane önü düğmeli pijama takımı aldım🏵️
sedaa_aa Kubratagram00 ben ilk doğumumda sadece iki tane önden düğmeli pijama takımı kullanmıştım. Sezaryen olmuştum yeterli oldu ikisi. Şimdi de trendyolmilladan iki tane düğmeli pijama takımı aldım onları koyacağım çantama
1anne2bebek__ Kubratagram00 lohusa takımı çok gereksiz bence. Normal pijama takımı al hem uygun hem normalde de giyilir. Üzerine de uzun yelek ya da ince. hırka varsa poponu kapatacak onu koy çantana mis gibi. Kalkınca yürüyünce sırtına atarsın daha rahat edersin.
sedaa_aa Kubratagram00 açık gri ve lacivert aldım. Tabi koyu olursa içiniz daha çok rahat eder kan vs oldu mu diye düşünmeniz gerekmez.ama ben depent kullanmıştım hiç kan sızması olmamıştı
duyguogretmen61 Lohusa takımı almadım bence gereksiz. Trendyolda Likapa diye bir pijama markası var çok güzel düşünebilirsiniz.