Ayliz01 benimde adetim düzenliydi 2 3 gün gecikme oldu testte çıkmadı 1 2 gün sonra sabah idrarımla yapınca çıkmıştı🥰ama hissetmiştim ben bi his oluyo insanda ya biliyosun yani.Bide kasık ağrım göğüslerimde hassasiyet vardı kan lekelenme falan belirti olarak yoktu bende