Tubatgn Alimenur Hiç bir şey yapasım yok. İki gündür iştah sıfır. Mide yanması mevcut. Ama büyük ihtimalle ıspanak ve çorba olacak gücüm ona yetecek gibi 🫠🫠🫠
yagizegemom Alimenur fırında kanat ve patates yapıcam yanına arpa şehriye pilavı yapıcam ama çorbaya karar veremedim canım mantar çorbası çekiyor ama yemeğin yanına olur mu bilemedim 🙈
edosvebebisi Alimenur lahana sarması mercimek çorbası havuçlu kek yaptım eşime öğlenlil yemekte koyuyorum o yüzden kekte yaptım
Alimenur Tubatgn ay vallahi bende de akşamları olmuyodu şimdi erkenden yapayım dedim ama ne yapcağımı bilemiyorum
FatmaAselinAnnesi_60 Alimenur yok biz kaynatam da var 3 kişiyiz ondan böyle yaptım yoksa 2 çeşit yapıyorum
elvinimmm Alimenur kiz patlican değil 🤣🤣🤣patatesi ortadan kesip icini oydum karnıyarık ici doldurdum ustune kasar koyup firina atcam🤣gaza geldim bide gozleme ve pasta yaptim
Alimenur Kleopatra- her gün öyle olan ben yemeği artık erkenden yapmaya karar verdim Geçmiş olsun bu arada
FatmaAselinAnnesi_60 Sinemkaya43 annem aşçı 👩🍳 ondan öğrendim unu ilk önce kavuruyor ondan sonra salçayı da sıcak su ekliyorum sonra sarımsak rendeliyorum gerçekten çok güzel nefis oluyor