newbabyno2 Kızlar 8haftalığım. hapsurdugumda sağ alt köşe yani bebegın oldugu yer sanırım asırı agrıyor kasılıyor 5sanıye bı acı cekıyorum . Bunu yasayan var mı veya neden oldugunu bılen?
sudamlasi newbabyno2 aniden oldugu için oluyo normal yani hapşırma hissin gelince otur öne eğil ben öyle yapıyodum🙈
sudamlasi newbabyno2 evet ilk yaşadıgımda düşük yapıyorum sanmıştım😂o batma hissi gelince deriince nefes al ver ilk haftalarda bu çok yaşanıyo da sonra olmuyo