Kleopatra- Merhaba kızlar hepinize. Aranızda sıkı bir külot korse kullanan ve memnun olan var mı? Hem kıyafetlerin altına giymek için hemde sezeryan göbeği için kullanmak istiyorum. Önerilerinize açığım.🦋🌹
Tubacngl Kleopatra- Bende 21 gün önce sezaryen doğum yaptım külot korse aldım instagramdaki habibehemşire tavsiyesiyle kendi doktorum dikişe gelmesin dedi o yüzden alttan dikişten kestim üst kısma gelecek şekilde kullanıyorum miorre markası sıkılığı falan iyi araştır istersen 😊
Kleopatra- goncacan Ben doğum yaptım zaten üzerinden geçti baya. Ve doktorum kullanabilirsin dedi. Ben doğum yaptığım gün de doktorumun önerisiyle korse kullandım. Şimdide külot korse arıyorum. Hem kıyafetlerin altına giymek için hemde kayısı göbek için.🌴
goncacan Kleopatra- yani onu sormustum aslinda dogumunuz oldu normal zamanda mi kullanicaksaniz yoksa dogumdan hemen sonra gibi mi diye