Babyy07 benim annem de geçen sene beraber doğum yaptık anneme kesi atmadılar dikiş de olmadı ben de 13 gün önce doğum yapmıştım iş yapamiyodum annem kendi bebeğini doğurdu ertesi gün çıkışı yapıldı hastaneden geldi hiç dinlenmeden kendi bebeğini benim bebeğimi yıkadı temizlik yaptı yemek yaptı bebekleri sürekli uyutuyodu hiç bir acısı yoktu ama tabi doğum sırasında ağrıları olmuştu keşke bana da kesi atılmasa