Kızlar 13+6 haftalık gebeyim gaz problemim için 1 aydır pankreoflat kullanıyorum. Gebelik öncesinde de mide problemim olduğu için erken başladı gaz sorunları. Yine de ilaç kullanmak tedirgin ediyor. Aranızda bu ilacı kullanan oldu mu? Yada gaviscon talep etsem onu erken haftalarda vermiyorlar mı acaba? Sizlerde durum nedir?