Fundaaaaa Ozgee123 ilk doğumum da 1 paket almıştım sadece 2 tane kullandım şimdi de kalanları kullanacağım normal ped daha çok kullanılıyor 🫠
KayraVeAnnesi_06 Ozgee123 2 paket aldım , 1. paketi bitirdim 2.paketin yarısını kullandım. Pede geçtim sonrasında canım
Melike_nur53 Bende 1 paket alıcam sonrasında normal ped kullanırım baktım rahat ve çok oluyorum hemen tekrar sipariş veririm ama gerek duymam gibime geliyo çünkü kızımda normal hasta bezi kullanmıştım 2 3 gün kullandım sonra ped yetti
Yeniden-burda2 Ozgee123 kişiden kişiye değişiyor. Ben 2 gün kullandım 2 paketi bitirdim nerdeyse. Normal doğumda dikişlere bakmak için geliyorlardı hemşireler. İster istemez rahatsız oluyordum ıslak gibi olması rahatsız ediyordu beni o yüzden kullandım çokça. Hastane işleri biraz karışık oluyor ben 1 gün yatarım sandım 2 gün kaldım. İyi ki fazladan götürmüşüm dediğim şeylerin arasındaydı
Dark Ozgee123 1 yeterli bence, sonra büyük pede geçilebilir ama bazen kanamasi çok şiddetli devam edenler varmış duruma göre alınabilir. Hastane için 1 paket yeterli Ben bir paketi bitsin diye kullandim yoksa ertesi gün pede gecebilirdim
kitapkurdu Ozgee123 yani rahat olduğu için kanama bitene kadar kullanıla da bilinir aslında. Ama kanama yoğunluğuna göre 1 paket yetiyor. Sonra normal ped kullanabilirsin
Harvicell Ozgee123 2 paket almıştım çok çok rahat gerçekten , kanaman azalınca pede geçersin eğil kalk , doğum kilolarından ped bana zor geldi valla tabi çok kilo almıştım onun da etkisi vardı .
sedaa_aa Ozgee123 bir paket yetiyor. Ben sonrasında lohusa pedine Ondan sonra da normal pede geçmiştim