Elfelf0 Kızlar 5 haftalık gebe çıktım bugün . İdrar yaparken ağrım vardı . Onuda söyledim. Baktım sonuçlara smdi protein trace yazıyor yani protein iz . Neden oluyor daha çok yeniyim bı sorun olurmu acaba
1erkekkannesiiii Elfelf0 idrar yolu enfeksiyonu olabilir belki bence doktorunuz yorumlasa daha iyi canım