Hanimlara selamlar💜Ben 6+5deyim belirtileriniz suan neler merak ettim..
Bende gelip giden bulantilar var..
Gögüs hassasiyetim yok sayilir ama bundan önceki hamileligimdeki cok fenaydi. Doktorum ohoo daha dur gelcek daha dedi. Sasirdim gögsüm acimadigi icin..
Modem kaziniyor gibi oluyorum her an…
Tiksinme cok fazla..
Koku hasassiyeti cok..
Kasiklarim 5 ci haftada coktu simdi hic yok… Ara sira Ader sancisi gibi oluyor okadar…
Uyku öglen uykusu yapiyorum hergün
Sizde neler nasil belirtiler var merak ettim.