Kızlar merhaba ben 37+6 haftalık hamileyim doğuma 16 gün kaldı bugüne kadar hiç ödem sorunum yoktu ama son 4 gündür ne olduysa ayaklarım çok şişti ayakkabılar ayağıma girmiyor ayaklarım yanıyor tansiyon falan normal ama çok canımı sıkıyor bu durum biraz olsun şişliği nasil indirebilirim bacaklarımı bile bukemiyorum tavsiyeniz var mi