kucukbirannee Kızlar haftaya şeker yüklemem var sağlık ocağında yapiyolar diyolar ama bizim sağlık ocağı yapmıyor birde kaç saat sürüyor bekleme vs benim gittiğim hastane uzak olduğu için oraya gitmek istemiyorum
Dorukkusumm kucukbirannee Bana 50 ml yükleme yapıldı aç 1 saat sonra tokluk için alındı ama benle aynı anda 70ml yükleme yapılana ilk aç ilaçtan 1 saat arayla 2 kere kan alındı.
story kucukbirannee ben de bugün yaptırdım. Sağlık ocağında yapılıyor mu bilmiyorum ben muayenehanede yaptırdım. Aç gittim önce açlık şekeri için kan alındı sonra o şekerli sudan verdiler 50 ml olandan. Onu içtikten tam 1 saat sonra tekrar kan alındı.