Kızlar bebeğin beyaz kıyafetlerini yıkadım astım kuruttum bişey yoktu, dedim ki yarın ütüleyim deyip katladım bi baktım bugün katladığım yerden çizgi gibi sarı leke olmuş , leke olmayanları ütüleyim dedim ütü yaparken kol kısmındaki dikiş yerine ütü gelince dikiş yerleride sarardı ayyy moralim çok bozuk daha hiç giydirmedimde nasıl geçecek ? Neden böyle oldu ki ? Deterjandan mı oldu acaba Ağırlaştım birde zar zor yapıyorum işleri 😫😫😫 bana yardım edin lütfen (fotoğrafını nasıl yükliycem size göstermek için onuda bulamadım)