karperisi Kızlar merhaba daha çok yeniyiz, ancak adet olcak gibi kasık ağrım oluyor ara ara sizce normal mi endişeleniyorım
Nurellaaa_ karperisi bende de olmuştu o süreçte yolculuk asla yapmadım kısa uzun fark etmez doktor yasakladı iş güçte yapmadım aynı şekilde
yaseminaltintas karperisi Cok normal 6+2deyim halen ara ara olur 4+2de ağlaya ağlaya hastaneye gitmisligim var ama agridan korkmamam gerektigini soyledi doktorumuz yerlesirken oluyormuş 🥰🥰
karperisi Nurellaaa_ anladım canım teşekkür eserim cevapladığın için perşemve günü 22.07 ile öğrendim sonra cmt günü 71.63 e yükseldi bugünde 202.55 sizce nasıl
karperisi yaseminaltintas anladım canım teşekkür eserim cevapladığın için perşemve günü 22.07 ile öğrendim sonra cmt günü 71.63 e yükseldi bugünde 202.55 sizce nasıl
yaseminaltintas karperisi Ben tam anlamam ama iki katina mi cikmasi gerekiyormus oyle seyler okumuştum