acarello açıkcası her dr’un yaklaşımı farklı oluyor. Sizde ve bebekte bir sorun yoksa 41e kadar hatta 42ye kadar bile bekleniyor artık. Son zamanda dr değiştirmek çok zor bir durum sizi anlıyorum yine de belki farklı bir görüş alabilirsiniz. 39+2de de kanala girmemiş olması çok geç bir durum değil zaten, bazıları doğuma çok yakın giriyorlar. Benim çevremden gördüğüm kadarıyla suni sancının doğumu ilerletmediği durumlar, yumuşamanın yada açıklığın hiç olmadığı durumlar oluyor. Yumuşama için belki buhar banyosu yapabilirsiniz, ama bir ebeye danışarak yapmanız en doğrusu, instagramdan bu ebelere @ebecavide @ebe_nurayaltinisik @ebenesli sorabilirsiniz diye düşünüyorum belki farklı tavsiyeleri de olur. Nuray ebe bana ilk doğumda altınotu çiçeği ve adaçayı ile buhar banyosunu tavsiye etmişti. Yalnız dediğim gibi ebe tavsiyelerini alıp yapsanız daha iyi olur sizin için de, ben de benzer şeyleri yaşayıp yapmıştım buhar banyosunu ve mesafeyi kısa tuttuğum için kanamam olmuştu 😬