mervikkk Aşılamamız sonucunu öğrenicem bugün adet belirtilerim başladı sanırım negatif olacak sonuç 😕 eşim işte ona söylemedim sürpriz yapmak istiyorum rabbim nasip edwr imşallah dua edin bana kızlar
mervikkk Kızlar tes sonucum 7.69 oldu çatlatma iğnesinin 13.cü günü bugün 2 gün sonra tekrar yaptırıcam eğer 2 katına çıktıysa tuttu demektir dedi doktor
Bebisiminannesiii mervikkk cookkkk sevindim cokkkkkkk masallah sana kuzum. Ay şimdilik kimseye söyleme.dillendirme. inşallah sağ salim alirsin ya valla çokmutlu oldummmm😗😙😙😙😙
Selim_Alparslan mervikkk hayırlı olsun canım kimseye söyleme şimdilik . Çokkk dikkat et kendine bol bol dinlenme şansın varsa dinlen , bol su iç 🙂
Mylifeee Çok sevindim senin adına masallahhhhhhh banada umut oldun ilk asılamam bu ay inşallah benimde artık bi bebeğim olur
Bebisiminannesiii Mylifeee ALLAH rahman ve rahimdir canim . Sen yeter ki gönülden iste, Dua et Allah'ın izniyle olur.. çok dua edicem sana 🤗😌
Mylifeee Bebisiminannesiii çok teşşekkür ederim canımm benim Allah razı olsunn Allahım hepimizin yüzünü güldürsün 🙏🏻